الأحد، فبراير 01، 2009

استفتاح.

بسم الله نبدأ..والله يا محترمين أنا جيت هنا عشان أبعبع وأقول كل اللي ييجي في نفسي.. استكفيت: ما ينفعش, عيب ياض, قوانين المنتدى, بابا وماما يزعلوا.... كل ده شبعت منه خلاص.عشان كدة قلت لنفسي: ياض ما تعملك حتة مدونة محندقة على قد حالك تقول فيها كل اللي في نفسك إنشالله تقف تهيس زي المجانين ولا حد يقول لك ما ينفعش ولا قانون ولا أي بطيخ من ده...وكمان حبايبك اللي يجولك يبقا عندهم الحرية إنهم لو عجبهم كلامك يقولوا لك: شاطر يا شاعر أحسنت.. ولو ما عجبهمش كلامك يقولوا لك: إخييييييه!!!وتبقا الحكاية حرية في حرية..يعني أنا هنا لما أكتب ممكن تلاقوا أي حاجة من غير سابق إنذار فما تتخضوش!!!عموما.. حبيت أستفتح المدونة بالبوست ده عشان تبقا كل حاجة على مية بيضة بالصلاتو على النبي.. ياللة!!! فتكم بعافية ونتقابل في البوست الجديد.

هناك 4 تعليقات:

أحمد (زوج مخنوق ). يقول...

مبروك يا شاعر على المدونة
و عايزك تنتشر كده علشان الناس تعرفك

تحياتي

حواء يقول...

ازيك ياشاعر
الف مبروك علي المدونه
يلا صحيح علي راي زوجي انتشر
الف مبروك مره تانيه

غير معرف يقول...

مبروك يا شاعر على هل المدونة الحلوة في مفأجاة وانا قربيا بسبب غيرتي من أعضاء الشبكة رح اعمل مدونة

بوعدك زور مدونتك كل يوم بس بشرط بدي اقرا كل يوم شي جديد

شاعر ومشاعر يقول...

والله يا "زوجة" ربنا يكرم ونعرف ننتشر.
ويا دمعة حزن. مرورك يشرفني كل يوم.
أما بالنسبة لوجود بوستات كل يوم ما عرفش أقدر أوعد بيه ولا لا.
عموما ادعيلي وأنا أغرقكم بوستات.